Valborg

Valborg är slut och 1 Maj är här.
Gårdagen spenderade jag tillsammans med Susan och Anna. Först en sväng till Birsta för att fixa lite saker sen blev det hem för att äta middag och kolla på hockey. Hockeyn gick ju sådär må jag säga. Himla pinibelt att förlora mot Norge faktiskt, nu får dom tänka om om det ska bli nått roligt VM det här.
Efter hockeyn åkte jag till Kåren och Anna och Susan till Oscars.
På Kåren umgicks jag med några från klassen, mycket trevligt!

Vid 2 tiden gick jag och Magnus till donken, dit kom även Amir, Susan och Anna lite senare också. Medans vi satt å väntade på dom så började det snöa! Är det rimligt att det snöar den 1 Maj, nej det tycker jag inte att var!
Som tur var så var det ju ytterst lite snö men ändå var det ju snö.

Just nu är jag mitt uppe i att tvätta och när det är klart så åker jag, Anna och Susan till Annelie för att grilla. Det ska bli gott!
Nu ska jag återgå till sysslorna.
Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0