20 Januari 2013

Hej! :)
Jul har passerat och det har hunnit bli ett nytt år igen. Julafton spenderade jag med släkten hemma i Skellefteå, och för första gången på många år så var jag jobbfri under julen.
Nyårsafton spenderade jag med min kära vän Hedvig. Hon kom och hälsade på mig i Sundsvall, det var väldigt trevligt.
Jag startade året med en redig förkylning som höll i sig i dryga 2 veckor. Nu är jag iaf frisk, jag har hunnit skriva en tenta detta år, det skedde i fredags och jag hoppas det gick bra. Det kändes rätt hyfsat iaf.
Nu är Nollningen för de nya studenterna i full gång och jag är phösare så jag har det det jag gör, men det är kul.

Nu sitter jag och väntar på att Magnus ska komma hem så vi kan laga lite mat.
Ha det så gött! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0