3 November - Vår?

Det ska visst vara November nu men jag tycker att det fortfarande känns som vår om man bortser från mörkret och det kalla kvällarna. Men dagarna är soliga och hyffsat varma och det är fortfarnde grönt gräs och vissa blommor. Ja vad har jag hunnit med sen sista jag skrev här då. Rätt mycket måste jag påstå med tanke på att det är nästan en månad sen jag skrev sist. Jag har haft en underbar helg med Magnus i Linköping, träffat hans familj och kompisar, sett Linköping och vars han har bott osv.
Det var iaf en jättebra helg!
Kom hem i söndags och den här veckan har jag hälsat på min praktikhandledare i Härnösand, gjort en hemtenta och ett praktiskt prov. Jag är rätt nöjd med mig själv. Kul har jag haft också, igår var jag på Drakborgen med Lovisa, Susan och Alex (Susans syskonbarn).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0