lördag/söndag

Igår blev det drinkar och melodifestivalen med Anna, Rosanna och Susan. Senare drog vi vidare till Oskars för att dansa och ha det trevligt.
Erica Saade kom på en 3:e plats i Eurovison, vilket jag tycker är väldigt bra. Tror det är rätt längesen Sverige kom på nån hyffsat bra plats.

Jag hade en bra kväl igårl och jag njöt av att inte behöva stiga upp och tvätta idag. Från och med nu blir det att tvätta på lördadgar och inte söndagar.
Ikväll ska jag skrika mig hes till VM-finalen, Sverige - Finland!
Anna + en god bärdrink
Dagens frukost/lunch


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0