Irish

Fredag idag, har haft en mycket bra vecka. Maria kom på besök i tisdags och stannade till på torsdag.
Vi gick en sväng på stan och sen blev det Irish på onsdag med en massa folk från min klass.
Mycke folk var det och trevligt hade vi! :)
Det firades att mikrobiologi tentan är klarad och det firades "gamla vänners dag". Blir att fira den dagen varje år den 11 Maj!

Annars har veckan bestått av rapport skriving och besök på sjukhuset.
Idag har jag, Susan och Anna kollat på hockey och ätit väldigt god mat som Anna lagat. Sverige vann så nu väntar final på söndag mot Ryssland eller Finland. Jag hoppas på Finland, kan bli en mycket rolig match!
Imorgon är det dags för Melodifestivalen, det blir nog väldigt trevligt då vi blir många som ska kolla på det.
Förhoppningsvis så hinner vi skriva klart rapporten imorgon också så vi har den ur vägen.
Nu ska jag duscha efter min springtur och sen får vi se om man ska orka se en film eller gå och lägga sig.
Imorgon blir det upp å ut å springa igen för att sen tvätta 11-17.
Hoj! 

Snott några bilder från Jimmy som han tog i onsdags på Irish!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0