helg!

Helgen är slut och imorgon är det föreläsning igen.
I fredags kom delar av familjen på besök, dom åt middag och sen åkte dom vidare till Uppsala.
På kvällen blev det hockey med Anna och Susan, Sverige vann mot Frankrike så det var ju en väldigt bra kväll må jag säga :)

Igår gjorde jag maränger sen så blev det utgång på Irish med Anna, Susan, Karin och Lovisa. Sen gick jag och Lovisa vidare till Kåren å träffa delar av klassen :)

Idag har jag tvättat, slappat och kollat på hockey. Även dennna match slutatde ju bra så det är rätt kul att kolla på VM nu.
Nu sitter jag och kollar på Brottet och Straffet sen blir det sova!
Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0