9,5 poäng = G

Det här med att skriva en uppsats finner jag inte så roande för tillfället. Jag hoppas starkt på att jag ändrar mig när vi väl kommer igång!

Idag blev det en sväng i motionsspåret, sjukt skönt faktiskt! Tror till och med att jag har saknat att springa, men nu är jag igång igen.
Fick tillbaka läkemedelstentan idag, och jag klarade den vilket jag inte trodde att jag skulle göra. Väldigt förvånad blev jag, nu finns hoppet uppe att det inte blir nån omtenta för mig denna termin!
Vinst för Sverige idag mot USA och VM fortsätter trots skandalen mot Norge!
Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0