00:31

Klockan börjar närma sig läggdags för ett antal minuter sedan. Men jag tänkte bara snabbt skriva att jag haft en väldigt bra dag idag och förhoppningsvis blir morgondagen lika bra.
Den kommer att börjas med en springtur sen blir det att gå till skolan för att hämta en rapport och sen blir det soffläge resten av dagen! :P

Funderar på om jag inte ska bjuda Susan och Anna på middag imorgon. Jag underar dom om jag vet hur man tillagar den mat som jag har i tankarna. Men det löser sig säkert på nått vänster :P
Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0