SKELLEFTEÅ AIK

Haft första föreläsningen om läkemedelsräkning. Våran föreläsare är väldigt söt och pedagogisk så jag ska nog ta mig egenom det här också.
Sen har jag hunnit med en sväng till läkaren idag. En mycket trevlig och snygg läkare var det. Tror han var typ från grekland aja spelar ingen roll. Dock så ordinerade han en massa prover så nu är jag tömd på blod (4 rör). Tog järn, sköldkörteln, B12 och sen kanske nått annat också.
Blodsockret låg på 5,2 efter att jag ätit båda mat och godis för mindre än en timma sen, tycker faktis att det var lite lågt men kanske är det bättre än att det är högt iaf.
Ikväll blir det middag och hockey med Susan :)

Igår somna jag 21:10 och ändå är jag så fruktansvärt trött idag..det förvånar mig om det inte är nått fel på provsvaren, för nått stämmer inte riktigt.
I helgen blir det iaf att vila upp sig i Stockholm hos Walter, väl behövligt med en skolpaus! :) Blir trevligt att träffa han också är väldigt längesen nu vi sågs.


Kommentarer
ast.

20 kronor på dåligt järnvärde! någon som sätter emot?

2011-03-30 @ 09:00:57
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
sannah

Nej jag sätter inte emot, jag tror att det är det som spökar faktiskt.

2011-03-30 @ 16:21:07
URL: http://sannahpanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0