Ostkroksbyggande!

Igår hade jag en mysig kväll hos Maria, vi drack kaffe (inte te mycket märkligt) och snacka skit! vi hade också ett svagt moment av figurbyggande av ostkrokar ( ni vet när man biter av ändarna och sätter ihop dom med andra ostkrokar och bygger figurer på det viset), så kom tanken att man borde lägga en sån i någons postlåda. Ja menar hur skulle man själv reagera på en sån sjuk sak!?
Aja idag blir det stan med mamma, jag ska inhandla en filt från Rusta och en måste jag försöka hitta mig en bra elvisp för det här med att baka utan vet jag inte om jag finner särskilt roande.
Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0