känslan

Ni vet den här känslan när en artist/grupp släpper ett nytt album som man väntat på och sen her man på det och alla låtar är nya och man kan bara njuta..den känslan sitter jag med nu. LOVE IT!
Noah And The Whale – Last Night On Earth

Ännu en söndag och det är dags att tvätta, var ett tag sen nu så det ska bli skönt med renbäddad säng och fräscha kläder i graderoben.
I fredags var det fest hos Elin, väldigt trevligt när det var så många där. Efter förfesten gick vi på Mement. Jag kom in gratis vet inte riktigt hur det gick till men när jag skulle betala sa hon att dom framför hade betalat. Några randoms som jag inte ens pratat med. Men gratis är gott så jag klagar inte ;)
Blev en bra och billig kväll inge inträda och ingen taxi för jag och Joel gick hem.

Lördag = Melodifestivalen. Blev en mysig kväll med Susan, Lovisa och Karin. Först åt vi bakpotatis och fläskfilé vilket var mycket gott. Sen var det dags för det årliga spektaklet melodifestivalen. Måste ju säga att det här är det första året på länge då svenska folket visste hur man rösta på rätt låt. Dom hade ju dock lite lättare i år för det fanns många låtar som kunde ha fått vinna, Eric Saade (som vann), Danny, The Moniker och Swingfly.
Nu är det dags att gå tillbaka till dagens projekt (tvättningen)
Hoj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0