fredag 18 mars

Äntligen helg brukar det väl heta?! Men i helgen heter det inte så för min del!
Min helg består nämligen av matspjälkningen, andningssystemet, njurarna, nervsystemet, hjärtat osv osv..

Idag blev det plugg och sen tacos med Susan.
Sen har jag, Joel och Susan försökt att plugga lite men jag var nog mest inne i hockeyn. Som inte gick som den skulle men det är ju en annan sak, nu blir det match på söndag i stället och den vinner dom!
Det var iaf en trevlig kväll med Supernintendo, hockey och plugg.
Imorgon vet jag nån som ska ta sovmorgon och sen får jag väl ta tag i plugg igen då...

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0