för mycke kläder

Helt sjukt att man kan ha så mycke kläder, det är inte sunt!
Har packat å försökt få med mig allt som man ska ha under en sommar.
Men alltså hur lätt är det att veta, en sommar är en lång tid och det lika med en massa kläder!

Igår åkte Susan och Anna till Göteborg och Lovisa åkte till Eksjö. Idag åkte Magnus hem till Linköping vilket känns väldigt jobbigt måste jag erkänna.
Vi är inte många som är kvar här i Sundsvall längre. Karin åker på tisdag å jag och Joel åker imorgon.
Sen tror jag att resten av dom från klassen förutom dom som bor här har åkt hem.

Just nu känns det som att det kommer att bli en lång sommar för det är så många som jag kommer att sakna. Förhoppningsvis så kanske jag hinner träffa några av dom under sommaren, hålla tummarna kan jag alltid göra!
Nej nu ska jag gå å sätta mig på min väska å se om den går att få igen!
Hoj!


Kommentarer
Karin S

Det kommer bli tomt på måndag när du och joel åker! Det känns redan tomt om man säger så. Men jag tror att sommaren kommer gå fortare än du tror! :)



Kram

2011-06-05 @ 16:23:17
sannah

Ja det tror jag också, snart är vi tillbaka här i Sundsvall å tycker att vi inte haft nått sommarlov! HAHA



KRAM!

2011-06-05 @ 22:31:09
URL: http://sannahpanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0