28 juni - Bröllop nr.1

Helgens nattjobb är avklarat och idag har varit dagen då jag försökt ställa tillbaka dygnet. Så sinnessjukt trött man kan vara, men så är det när man ställer tillbaka dygnet efter en jobbhelg.

I söndags var det bröllop i Renholmen. Det var min farbror som gifte sig. Dom hade ett väldigt fint bröllop på stranden vid stugan. Sen åt vid god mat i byastugan och hade trevligt.
Hem kom jag mätt i magen och tusen myggbett rikare, sinnes vilket mygghål stugan är alltså.

Idag har jag umgåtts med Tim ett tag på dagen sen blev det att åka till stan för att ha en mysig kväll med Maria.
Inför helgen håller jag tummarna för att det bästa ska hända!
Nu blir det att se det nya avsnittet av True Blood! Som jag har väntat!!
Godnatt!




Kommentarer
Agness

fina vi va:D

2011-07-23 @ 17:37:01
URL: http://agnessehlstedt.blogg.se/
Sannah

Haha men att vi var! :P

2011-07-23 @ 18:17:22
URL: http://sannahpanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0