27 grader

27 grader ute och jag sitter inne det är ju skamligt. Men vad ska man göra då?!
Är så sjuuukt uttråkad finns inte mycket att göra nu för tiden alltså. Det blir bättre när jobbet kommer igång och det börjar hända lite saker här i Skellefteå. Det ska säkert hinnas med några trevliga grillkvällar osv.
Imorgon blir det iaf en sväng till Arvidsjaur för att fira min kusin Viktor som tar studenten.
Sen nästa helg är det joypeak och tatueringsdags så då börjar det hända lite saker.
Aja nu ska jag se om det inte finns nått kul man kan hitta på. Typ fara på Ica å köpa hårfärg.
HOJ!


Kommentarer
Veronica

Sannah är du duktig på att slinga? hade nästan hoppas på det för jag behöver hjälp med det om någon vecka nämligen ;)

2011-06-09 @ 18:45:38
Sannah

Ja men det är säkert nått som jag kan lyckats med! :D

Det är bara att höra av sig så ska vi nog ordna det :)

2011-06-09 @ 19:54:58
URL: http://sannahpanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0