24 juni - midsommar

Idag är det midsommar, familjen har lämnat huset och åkt till stugan i Renholmen. Till skillnad från förra årets midsommar som jag spenderade på Kinamuren så spenderar jag denna på Skärgårdshemmet.
Igår blev en dag i Finland med Mina, Hanna och Veronica. Vi åkte på IKEA i Haparanda sen blev det en sväng på affärerna runt om också. Blev en mycket trevlig dag. När jag kom hem gick jag en promenad med Fredrik, man har mycket att uppdatera när man inte ses så ofta.
Nu har jag just varit och inhandlat nattamat och nu måste jag en sväng förbi på jobbet för att se om det finns ett ledigt skåp åt mig som jag kan ha över sommaren annars vet jag inte riktigt vars jag ska he mina kläder. Sen blir det soffan, "Private Practice" och lite senare middag.
Ha en bra midsommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0