9 juli - tomt

Nu känns det tomt.
Efter att Magnus varit här en vecka å nu åkt hem idag så kan det inte kännas annat än tomt.
Vi har hunnit med rätt mycket trots att jag jobbade natt måndag, tisdag och onsdag. Vi har varit på "räkmuseet", ätit glass i Bergsbyn, gått på stan, ätit i stan, sett film och myst. Det har varit en bra vecka men jag måste säga att nog känns det långt kvar tills det är Augusti och vi är tillbaka i Sundsvall igen.
Idag står det bröllop på schemat, Joel och Johanna ska gifta sig. Det ska med andra ord bli en mycket trevlig dag.
Nu står jag i valet å kvalet om jag ska sova en stund eller om jag ska gå å äta frukost å hålla mig vaken?
Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0