15 juli - Harry Potter

Helg igen och det är slut på ledigheten. I helgen blir det 3 nätters jobb men efter det 11 dagars ledighet. Den ledigheten har jag tänkt spendera med Trästocks och sen en liten mini semester till Uppsala.
I onsdags tog jag förväl av Harry Potter, jag och Maria var och såg den sista filmen på 3D bio. Den var väldigt bra måste jag säga, slutade väl inte riktigt som jag tycker att det borde ha slutat men aja rätt bra ändå.
Idag har jag varit på stan med min mor och Ruben. Jag inhandlade ett par svarta jeans och när jag kom hem var jag tvungen att bestäla Harry Potter böckerna för jag känner att när filmäventyret är slut så får det bli bokläsning. Böckerna lär ju ändå vara bättre, tyckte jag iaf efter att jag läst den första boken så det ska nog bli bra.
Nu ska jag göra mig klart för jobbet.
Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0