11 juli - varmt, film & serier

Idag är det svettigt varmt som vanligt, dock har inte någon sol synts till men då istället infinner sig en äckligt fuktig värme som gör att hela kroppen är fuktig, detta tar mig snabbt tillbaka till känslan jag hade i Kina..lovely!
Lägger ut några bilder bara för att det känns som Kina idag! :P

Idag var tanken att jag skulle få mig upp i tid, men jag var visst tröttare än jag trodde så kom mig inte upp förän klockan var 14:30, men det är lovligt att sova så länge när man jobbat natt.
Ikväll blir det att se True Blood och sen efter det måste jag kolla in Harry Potter del 1 av den sista filmen för jag vet inte om jag sett den. Det är nog bästa om jag sett den innan onsdag då jag och Maria ska på 3D bio och se del 2. Skönt för sen är Harry Potter äventyret över, känns som att det hållet på allt för länge nu. Men sen när jag sett klart filmerna så blir det att läsa böckerna när jag har tid med det vill säga.
Nu ska jag börja med min filmkväll för annars finns en risk att jag somnar innan jag är klar med den!
hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0