Söndag

Hade en mycket trevlig gårdag med god mat och trevligt sällskap på sittningen.
Efter maten blev det lite skaka rumpa på dansgolvet och sen hem vid 00.20.
Tror att denna mjuk start i skolan inte var så mjuk när jag inser hur trött jag har varit den här helgen och man märker när våra utekvällar har slutat typ vid 00 nån gång.

Idag har jag iaf haft en städar dag, och snart kommer Susan och vi ska ner på Ica för att handla lite och sen blir det upphängning av mina gardiner och sen tvätta.
Ikväll blir det att se Solsidan och kanske äta nått gott :)

Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0