Historia

Börjar känna mig som hemma här i Sundsvall.
Idag har jag, Susan, Rosanna och Hanna pluggat lite historia om sjuksköterskans uppkomst osv.
Sen åt jag och Susan middag och såg handboll.
Sverige vann mot Polen och maten var god så kan inte klaga på den här dagen.
Imorgon är det introduktion på skolan om bibloteket och sen blir det lite mer historia uppgift och efter det firar vi att vi överlevt den första veckan med utgång nån stans här i Sundsvall.
Angående den tomma ekande lägenheten så går det framåt idag har jag inhandlat gardiner, dock inte gardingstänger än men det kommer kanske imorgon.
Nej nu blir det TV ett tag sen sova, upp 20 imorgon!
Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0