fredag - måndag

Helgen är nu slut och det är dags att gå tillbaka till verkligheten, med andra ord skolan. Det är inte nån mjukstart heller, börjar med en föreläsning i filosofi. Jag håller tummarna för att hjärnan inte har stängt av sig helt inför imorgon.

Fredag blev en dag i Birsta med Susan, jag inhandlad saker från Ikea och möbler från Jysk. Dom är nu på plats, så jag har nu en soffa, soffbord, matsalsgrupp och en hallmöbel. Efter Birsta blev det middag och film + kinder ägg (ja det är liten av en favoritsyssla nu för tiden). Sen på kvällen kom Walter, mycket trevligt.

Lördag blev det sovmorgon och sen middag, film, spel och godis hos Susan. Sen gick jag och Walter hem och såg film.

Söndag åkte Walter hem och sen blev det ett försök till att läsa filosofin, gick inte jättebra men det kan ju bero på att klockan var typ 22 när vi börja. Vi gav upp och såg ännu en film.
Idag gick det bättre att sätta sig in i filosofin, vi förstod vad vi läste vilket är en fördel kan jag tycka.


Nu blir det sova för imorgon ringer klockan alldeles för tidigt!!
(Bilder på lägenheten kommer när batteriet till kameran är laddat)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0