Äntligen är den här..."slappa dö helgen"

"Slappa dö helgen" har nu börjat.
Idag efter pluggandet så blev det film (Patch Adams), Polly, popcorn och Cola.
Jag och Susan gick sen hem till mig för att spela Zelda på Nintendo och äta ett Kinderägg
och inse att man fortfarande är lika förväntansfull inför vad som ska finnas i ägget! :D

Filmen var förövrigt huuur bra som helst, den tycker jag att ALLA ska se!

Nu kollar jag lite på TV och ska snart sova för att orka med dagen på Birsta imorgon!

Natti natti


Kommentarer
Pa

Men hallå ... Vad var det i ägget då ?

Du kan ju inte bara skriva sådära,utan att säga

nått... Eller fick ni inte ihop byggsatsen ?

2011-01-28 @ 09:26:05
ast.

håller med föregående talare.

2011-01-28 @ 10:47:14
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
Anonym

Jaha.. Inget svar från dej..Tycker inte att du ska

dissa dina enda hangarounds( ast. och jag )som det

känns att du gör...

2011-01-29 @ 20:02:16
sannah

Men va ni ska vara negativa här också, det var faktis en liten studsfigur, vad man nu ska ha den till vet jag inte men rätt söt var den iaf :P

2011-01-31 @ 00:58:25
URL: http://sannahpanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0