6 Januari 2011

Dagarna till flytt börjar närma sig. Snart är det nog dags att börja ta tag i packning och rensning av garderoben.
Men för att ta en dag i taget så börjar jag med att jobba i natt hos en tant på hemtjänsten. Hur det ska gå återstår att se för jag har inte fått många timmars sömn föregående natt. Blir inte många i natt heller när jag ska jobba och måste upp senast 11:30 imorgon. Ska nämligen på Brunch med Hedvig, Elin, Matilda och Rebecca i Ursviken.
Igår blev det en filmkväll med Johanna, Samuel och Joel. Tanken var att se dom två första Narnia filmerna och sen se den tredje på bio. Men det blev bara att se dom två första sen var vi less (iaf jag). Jag och Samuel åkte sen till Tim en stund och umgicks. Sen blev det en tur svarttaxi som vanligt :P

Nu ska jag bege mig till Ursviken för att hämta morfar som ska äta middag med oss i dag.
Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0