Söndag 6 februari

Helgen lider mot sitt slut och det är snart dags att börja tagga för etikförelänsingen imorgon.

I fredags var det fest. En mycket trevlig kväll som började med förfest hos mig och sen for vi till Memento.
Kvällen innehöll dans, drickspel, trasiga ljuslyktor, stearin överallt, halkande, lång och konstig väg till donken, kareoke, skratt och vimmelbilder.

Lördag var det storhandling, Tacos och melodifestivalen med Susan, Rosanna och Lovisa som gällde. Enligt mig gick dom två bästa låtarna vidare, Swingfly och Danny. När melodifestivalen var slut var jag helt slut och gick hem å la mig..fattar inte att man kan vara så trött utan att ens göra så särskilt mycke :P

Idag är som vanligt tvättdagen. Har även hunnit med lite plugg och är rädd för att det kommer bli mer av det också.
Nu ska jag tillbaka till tvättstuga för att se om allt är tort så jag blir klar nån gång.
HOJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0