Söndag 27 februari

Igår var det en mycket trevlig kväll med Veronica, Mina, Johan, Johan, Nils, Alexandra och Carolina. Vi gick ut på Memento och fick dansa en massa. Mycket trevligt! :)
Jag och Veronica sjöng kareoke också, Carola - Främling. Det är ett säkert kort, man vet att alla kan den och sjunger med så det blir så mycket roligare på det viset :)

Sen har jag sett skidor, det gick inte jättebra för svenskarna och det var tråkigt. Kan lova att jag skrek där i slutspurten! :P Petter Northug vann guld och det får man faktis glädjas åt, hellre norge än nått annat land :P


Nu blir det tvätta och sen ska jag, Susan och Lovisa äta pizza och kolla på Solsidan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0