pustar ut..

Tentan är avklarad och jag kan börja andas igen.
Idag efter att tentan var gjord har jag legat i soffan hela dagen, så behövligt var det. Sett på serier, lite TV och sett AIK spöa Modo med 4-1. Allt som allt måste jag säga att det var en bra dag iaf efter klockan 10.10 då tentan var gjord. Imorgon blir det tentafest hos Lovisa. Jag ska försöka ta med mig kameran hade jag tänkt så kanske det kommer ut nå trevliga bilder här på bloggen.
Borde boka tid för provtagning och se hur mitt järn ligger till för att vara så trött som jag är kan inte vara normalt för en 21 åring.
Snart är det dags att sova, men först ska jag se klart CSI Miami!
Natti natti
Snart ska jag hem till Skellefteå en sväng!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0