Onsdag 23/2-11

Onsdag idag och vi har haft 3 dagar av föreläsningar om kroppen, bla cellen, hjärnan, vävnader och CNS. Det är sjuuuuukt mycket att lära sig och ta in. Min hjärna känns som mos för tillfället och dagarna består mest av plugg och sen försöka hinna med att äta nått också.
Det possitiva är ju faktis att det är mycket intressant men det gör ju inte det hela nå lättre. Aja man kanske ska stå ut ett tag till, ingen kan ju ränka med att kunna allt efter 3 dagars föreläsningar.
Nått har jag säkert fått in, några synapser har säkert kopplat.
I helgen blir det plugg på fredag och på lördag blir det att träffa Veronica, Johan, Mina, Alexandra och Johan. Det ska blir mycktet trevligt.
Sen helgen efter ska jag göra Skellefteå ett besök och äta god mat, träffa familjen och Maria, Astird och Emma! :D


Kommentarer
Matilda

Blir glad av att se att du verkar trivas! En skön blandning av plugg och vänner. Bradär. Hälsa Skell :)

2011-02-24 @ 14:42:44
ast.

nämen det är lugnt, vi känner ju inte varandra särskilt bra egentligen. har knappt umgåtts de senaste fem åren. så det är okej. stava mitt namn fel pucko!

2011-02-28 @ 17:02:25
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
sannah

Puss, jag tycker om dig också ;)

2011-02-28 @ 18:31:19
URL: http://sannahpanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0