25 Feb 2011

Idag blev det plugg med Susan, Rosanna och Frida. Vi gjorde en massa frågor om CNS och hjärnan och efter det blev det storkok av piroger med hjälp av Susan.
Riktigt bra blev dom och nu har jag piroger så att jag kan äta det tills jag kräks.
Ikväll blir det att se Forrest Gump, en av dom bästa filmerna jag vet, helt underbar!
Imorgon blir det att träffa trevlig Skelleftåebor, det gillas! :)

Nu ska jag he in pirogerna i frysen och sen ta en dusch, sen blir det soffläge för min del!
Ha en bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0