19 augusti - Doris & Rut

Idag blev det först en springtur sen en sväng till Birsta med Lovisa och Karin. 
Där hämtade jag mina råttor, Doris och Rut.
Sen blev det en kaffe i stan med Susan, Maria, Alicia (Marias söta lilla bäbis) och Jimmy. Sen vidare hem igen för att hinna andas ut innan det var dags för middag med samma människor förutom Jimmy.
Nu är jag sååå sjukt mätt men äter man bakpotatis och kött så är det bara att njuta å äta så mycket som möjligt!
Nu väntar jag på att Rosanna ska komma hit :)
Natti natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0