14 augusti - sista jobbnatten

Idag är det söndag och till middag bjöds det på hemmagjord pizza.
I natt är min sista jobbnatt, känns vemodigt samtidigt som det känns skönt. Kommer sakna gamlern och dom jag jobbar med samtidigt som det ska bli skönt att åka tillbaka till Sundsvall och livet där.
Snart måste jag bege mig till Konsum för att handla lite för världens sämsta Ica i Skelleftehamn har ju redan stängt!
Imorgon blir en dag av packning och sen på kvällen blir det nog en fika med Elina.
Hade så bra inatt det ska iaf jag ha på Skärgårdshemmet!
hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0