13 augusti - Noah And The Whale

Idag fyller Ruben 14 år så det har varit kalas här idag, vi passade på att fira Benjamin också som fyller 20 nästa lördag. Jag har även hunnit med att vara in till stan för att fylla i min tatuering, pain är allt jag har att säga om det.
Alldeles nyss fick jag ett underbart men sorgligt samtal från Anna. Hon befinner sig på det stället jag sååå gärna skulle vilja vara på nämligen Way Out West och Noah And The Whales spelning. Det kände så kul att höra dom även om det endast var genom telefonen, men samtidigt känner jag hur mycket jag missar. Sorgligt samtidigt underbart!
Känslan av att stå där och kunna varje låt, sjunga med å bara njuta av hur underbart musik kan få en att må!
Noah And The Whale – Tonight's The Kind Of Night
Noah And The Whale – Just Me Before We Met
"Last night, I had a dream
We were inseparably entwined
Like a piece of rope made out of two pieces of vine
Held together, holding each other
With no one else in mind
Like two atoms in a molecule
Inseparably combined"
 Noah And The Whale - 2 Atoms In A Molecule


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0