v.s, styrka, dos/antal

Klockan tickar mot läggdags så snart är det dags att gå till sängs.
Dagen har spenderats med att försöka få in farmakologi i hjärnan. Hur vida det har lyckats kommer att märkas på tentan på fredag. Har även försök mig på lite läkemedelsräkning men att börja med det klockan 21 är lite väl sent för att riktigt förstå vad man håller på med.
Tror att helgen hemma i Skellefteå har gjort mig lat när det gäller pluggandet. Det var mycket trevligare att umgås med hemkomna skellefteåbor än vad det är att plugga.

Haft ett trevligt samtal på skype idag med Samuel. Skönt att höra att han mår bra och att han faktis längtar hem lite.

Jag kommer lämna er med Finlands bidrag till Eurovision Song Contest.
Paradise Oskar – Da Da Dam
Natti natti


Kommentarer
Anonym

Hoj !

Jag vill lämna er ungerns bidrag .Men ni får leta reda på den själv... sånt kan int jag.



Kram

2011-04-27 @ 16:04:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0