T-celler & B-celler?

Sitter här och avnjuter kvällen med bra musik.
Dagen har spenderats hos Susan, vi har sysselsatt oss med plugg (som vanligt).
Våran slutsats av dagens läsande är att det vore mycket enklare om kroppen hade en cell som var bra på allt och fixade allt när det gäller immunförsvaret. För att sitta och läsa om tusen olika T-celler, B.celler och minnesceller finner man inte roande särskilt länge.
Sen har jag tagit tag i mitt diskberg, fattar inte att man drar sig flera dagar för att göra nått som går på 5 minuter att göra och inte alls är så jobbigt när man lyssnar på lite bra musik samtidigt.
Aja det är iaf gjort nu, jag ska snart krypa i säng hade jag tänkt om det inte finns nå spännade att se på TV.
Natti natti.


Kommentarer
Maria

Hm, vi har prov i nutrition imorgon. Nog skulle jag hellre ha läst något om celler.. Istället avslutas mina anteckningar så här: "fekal kräkning - när man kräks avföring"

God natt Sannah! Ps, du tittar väl förbi nästa gång du är i trakterna?

2011-04-13 @ 22:56:10
URL: http://mrshearts.blogg.se/
sannah

Hahha Maria, det där har jag ju redan läst och gjort bort vettu :P

Men det blir roligare, det lovar jag! :)

Sen tror jag att jag inte kommer undan att läsa om fekaliekräkningar igen jag heller :P

Jag ska absolut titta förbi nästan gång, jag är hemma i påsk! :)

Natti natti!

2011-04-13 @ 22:58:20
URL: http://sannahpanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0