spring

Våren börjar närma sig, vill jag hoppas iaf.
Snöhögarna börjar bli minder och dagar med regn gör mig glad. Det måste betyda att våren snart är här.
Just nu faller det ett stilla regn, jag ska snart över till Susan, äta middag och kolla på Solsidan.
När andra säsongen är slut får man helt enkelt börja om på den första.

Söndag och vi har tvätta som vanligt.
Idag hade vi lite action i tvättstuga. Det var nån galning som ville ha våra tvättmaskiner. Fattar inte vad hon tänkte, vi höll ju fortfarande på att tvätta.
Aja hon fick dom iaf inte, hon yrkade på att hon hade mycket tvätt, men hon kan väl boka en egen tvättstuga?

Mitt minus idag är jag insåg att Noah And The Whale har spelning i Stockholm idag, jag har sörjt det med att lyssna på dom hela dagen och drömmt mig bort till deras spelning.
Mitt plus idag får väl vara all bra musik som jag återupptäckt idag.
Bell X1 och I'm From Barcelona

Lyssna och njut!
I'm From Barcelona – Always Spring
Bell X1 – Eve, The Apple Of My Eye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0