silver

Näst bäst i Sverige är ju inte sämst iaf!

Det som däremot upprör mig om det är sant är att man nu bara ska få lyssan på spotify 10 timmar varje månad och endast lyssna på varje låt 5 gånger. Vad är det för skit?!
Detta sker 1 Maj om det nu blir så, det ser inte bättre ut än att det blir så och jag ogillar detta starkt!
Idag har jag och Susan pluggat som ena riktiga nördar, väl behövligt om man ska ta sig igenom denna kurs.
Vi tog en pause och gick ner till stan för att jag skulle hämta ut mina järntabletter på apoteket. Nu ska vi se om det blir nån skillnad på mig eller om jag fortsätter vara så här trött.
Sen blev det mos och korv till middag. Anna kom förbi och åt jordgubbar och kollade på hockey tillsammans med oss sen kom även Karin förbi en sväng. En trevlig kväll förutom att fel lag vann men men sånt är livet.
Nu blir det sängen så man orkar med nå plugg imorgon med.
Natti natii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0