här

Bästa helgen som man kan ha när man pluggar är nu här. Helgen efter tenta är det jag pratar om. Man har ingen press på att börja plugga nått nytt och man kan lämna det gamla bakom sig trots att jag inte tror att det gått så bra denna gång. Men aja omtenta i Juni sen hem till Skellefteå.
Kvällen har spenderats med Susan, Rosanna och Anna. Vi har ätit pizza/kinamat sen kollat på TV.
Nu sitter jag och lyssnar igenom Veronica Maggios nya album, än så länge gillar jag det! :)

Imorgon blir det hockey och sen kanske utgång med klassen.
Natti natti
Veronica Maggio – Mitt hjärta blöder


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0