Zombie

Note to my self: Boka aldrig en klipp tid klockan 11 efter att ha jobbat natt. Fyy vad lite sömn får en att må dåligt. Det är sjukt hur man kan längta så mycket efter att lägga sig ner och bara sova. Det är iaf vad jag gör just nu. Sov mellan 8 & 10. Sen bar det av mot stan för att klippa sig. Sen strosa jag en stund på stan, prata ett tag med Amanda och sen en sväng förbi Medlefors för att hämta lite saker.
Nu försöker jag hålla mig vaken får väl kanske gå å sova vid 10 eller nått sånt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0