Skärgårdshemmet here I come!

Arbetslösheten lider mot sitt slut. Den varade i en helg. Men bara känslan av att vara tidsmilijonär (arbetslös) kan vara lite nyttigt ibland. Iaf så ville dom ha mig att jobba redan i natt men ikväll är det storcell på kyrkan så jag hinner inte jobb. Sen ska jag till Maria och mysa ett tag.
Däremot ställer jag upp på jobb imorgon sen får vi se hur det blir med resten av veckan.
Nästa vecka är jag i Stockholm och sen åker jag till London. Så jag vill gärna försöka jobba så mycket som möjligt när jag väl kan så det blir nån lön att hurra för i Oktober iaf.
Nu är det dags att leta reda på ett par sockar och sen vänta på att åka.
HOJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0