Överklinten

Hade en väldigt trevlig dag igår tillsammans med Maria och Emma i Överklinten. Vi åkte för att hälsa på Johanna och Isak. Isak har förövrigt blivit riktigt stor, sist jag såg han så var han vara en bäbis och nu är han snart 2. Jag menar så långt är det ju faktis inte till Överklinten. Men igår tog vi oss iaf dit och det var jättetrevligt.

Vi åt lunch sen blev det en promenad för att se kossorna och kalvarna. Såååå mysiga djur och sååå söta! Man ville ju bara ta hem en kalv.
Sen blev det en fika och sen bar det av hemmåt vid 4 tiden.
Väl inne i stan blev det jakt på en mobil för marias hade gått sönder. Sen kom jag mig äntligen hem.

Jobbade natten, var sjuuuukt tröttt men det gick rätt bra ändå.

Nu ska jag laga mat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0