ibland men inte alltid

Att vaka av är inte alltid så lätt, klockan ringde 12 å då var det bara att stiga upp. Får tacka Elina att hon ringde just efter jag stigit upp för risken fanns då annars att jag skulle ha lagt mig igen.
Åkte iaf en sväng på jobbet idag och tog med mig en hundvalp, Doris blev det som fick följa denna gång. Det är så roligt att se hur glada gamlen blir av djur som hälsar på.


"Titta vilken vacker figur hon har, den är perfekt.
En sån har jag alltid velat ha, men jag är för gammal"

Det är en sån där sak som gör att jag ibland älskar mitt jobb.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0