12 September

Jag satt på bussen till Umeå och reflekterade över alla vändplatser som kom en efter en. Är det verkligen så ångestfyllt att åka söderut? Man får gång på gång chansen att ångra sig. Nog för att jag älskar Norrland men visst är det kul att åka bort ibland. Jag vet att Umeå också är Norrland men jag menar som bara idéen med att åka söderut. Verkar den så hemsk för Norrlandsbor?!

Iaf så är jag ganska nyss hemkommen från Umeå och inflyttningsfest hos Veronica och Johan. Det var väldigt trevligt, vi hade förfest i deras mycket fina lägenhet. Sen gick vi ut på Corona och dansade oss svettiga.
Väl hemma fick jag underbart god stek, som önskat så här på 21 års dagen.

Paket har jag också fått, många pikade åt att dom tyckte att jag skulle flytta hemifrån och det kan jag väl inte neka till att jag också tycker att jag ska. Har ju en lägenhet på G vi får se om det blir att flytta till den eller vänta till jag kommer in på nån skola.

Aja nu ska jag ta det lugnt en stund innan främmen kommer.
HOJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0