12 inte 15

Sov alldeles för länge idag. Skulle upp 12, det var iaf min plan men den sprack, steg upp 15 istället. Hoppas att Tim vill göra mig sällskap via skype ikväll för jag lär inte kunna somna tidigt.
I måndags var jag först på Cellmöte, vi pratade om hur vi skulle göra i framtiden med cellgrupperna och om hur dom skulle se ut osv.
Sen var jag bjuden till Maria för ett mysigt firande av min födelsedag.
Hon hade köpt jättegoda muffins, choklad med en vitglasyr på. Riktigt lyxiga.
Sen försökte vi lyssna på en grej på spotify A5M4, det är en typ av ljudbok där du själv väljer hur det ska fortsätta med hjälp av två alternativ i slutet av varje ljudklipp. Prova det, men jag kan säga att jag och Maria inte orkade nog länge :P
Sen såg vi det här:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0