pain

Befinner mig i soffan, skulle gärna stanna här tills imorgon och jag måste stiga upp igen. Men det går inte, ska på jobbet om ca 1 timma och spendera natten där. Cykeln blir mitt färd medel och jag hoppas den inte sviker mig och jag hamnar på backen, halkan skrämmer mig.
Min positiva stund denna dag var min massage på Auqa spa, riktigt skönt.
Nu är den fysiska smärtan borta ur kroppen, men den psykiska är kvar. Magen gör ont och inombords värker det men det ska visst gå över finns det dom som påstår.

Har hunnit med en sväng till stan också men min bror. Han skulle kolla på en Tv men det blev jag som köpte mig en stereo. Den ska jag försöka fixa med imorgon när jag är ledig.

Ställer frågan igen. Jag undrar om det är bättre att ha nån att sakna eller att inte ha nån alls?
Dags att börja tagga inför en natt på Skärgårdshemmet.


Kommentarer
Pappan

Lillgumman... Felicia har fått på sig 4 st vinterskor !Fear not the halka !

2010-10-26 @ 00:24:28
sannah

Tack Pappa, när du kommer hem från jobbet ska du få hjälpa mig med att hänga upp min Stereo.

2010-10-26 @ 17:26:54
URL: http://sannahpanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0