Onsdag och tillbaka i Skellefteå

Hemma igen efter två veckor i London. Ska man vara mer noga så var det ca 1½ vecka i London och en halv vecka i Swansea hos Tim.
Haft det jätteskönt, bara tagit det lungt, shoppat, läst, umgåtts med folk mm.
Har börjat läsa Harry Potter böckerna nu också. Kände att det var på tiden att läsa böckerna och inte bara se filmerna. Än så länge ångrar jag mig inte, har dock bara läst första och början av andra men.
Nu ska jag försöka gå tillbaka till vardagen genom att börja tvätta, packa upp min väska och byta hos mina fiskar som nu lever ett väldigt grönt liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0