Oktober

Första dagen i Oktober lider mot sitt slut så även 50-öringens existens.
Jag sov alldeles för länge så nu är jag pigg som en jag vet inte vad. Jag skyller på att min beställda väckning inte ringde som han skulle göra klockan 12 utan istället 14.30 vilket kanske var lite sent.

Ikväll var det Bruks som gällde. Vi hade en trevlig kväll, körde lite olika småtävlingar och fick skratta en massa.
Imorgon är det lördag, jag jobbar natt och sen måste jag försöka hinna packa inför London resan. Planet går 09.50 till Stockholm på måndag och jag jobbar natten till måndag så jag måste vara packad och klar vi det laget.

Nu ska jag försöka se lite serier och sen kanske somna nån gång.
Natti!


Kommentarer
ast.

jag och swim ska ha skitkul i umeå ikväll och du är inte här!

just so you know.

2010-10-02 @ 15:11:33
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
ast.

london sug.

2010-10-03 @ 10:36:41
URL: http://astridmarklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0