London och fredag

Nu har det blivit fredag även här i London.
Jag har hunnit med en del. Jag och Gustavs kompis Elin har sett "Eat Pray Love" på bio i onsdags och igår strosade vi omkring på Covent Garden. Jag köpte en röd jacka och en parfym.
Annars har jag i stort sett bara köpt en massa skivor, verkligen en massa...
Ett eller annat klädesplagg har väl slunkit med också men annars så är det mest skivor.

I helgen ska vi försöka hinna med Camden Market + Bricklane Market. Vi får se om vi lyckas med det.

Nu blir det en sväng på Primark...


Kommentarer
Bestemor

Sannah!!

Handla inte ihjäl dig......pengar kan va bra att ha senare också! Hoppas allt är bra med dig och att du inte längtar efter oss alltför mycket......vi saknar dig här hemma! Kram

2010-10-08 @ 18:46:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0