...

If you havent felt the taste of tears, you havent been in love.


Kommentarer
Veronica

Sannah du har inte tid och träffas under någon dag i veckan? Kanske fredag eller lördag dag? eller jobbar du förfullt :) ?

2010-11-02 @ 17:34:03
Sannah

Hej, jag jobbar natt både fredag och lördag, tyvärr. Jag brukar då inte ha så mycke tid :( Kan ju hända kanske att jag kan ha tid på fredag dag, det beror på när jag får mig upp på dagen.

2010-11-02 @ 22:02:17
URL: http://sannahpanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0