En ny vecka i London.

Helgen sprang förbi och det har hunnit bli måndag.
Jag sitter ensam i Bermondsey där Gustav bor, och njuter av lugnet. Jag vet inte riktigt vars dom andra är men dom kommer säkert snart.

Lördag, hemmafest med massa trevlig folk. Sen söndag blev det mat på Ping Pong (Gustavs jobb). Vi åt en slaggs buffe kan man väl säga. Mycket gott var det, länge sen jag var så sjukt mätt.
Måndag idag och jag har träffat Elin och Nina, tagit en fika och sen shoppat lite till. Nå skivor och två saker från H&M. Nu måste det vara färdig shoppat...nästan iaf. Har tänkt köpa mig en starbucks kopp. Känner att jag funderat på det varje gång jag varit i London och nu är det ju tredje gången och då tycker jag det är dags att få mig sig en hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0