tisdag..

..och jag är ledig.
Håller just nu på med att rensa min garderob. Inte är det lätt för man hitta kläder som man inte använder och visste knappt att man hade dom och då tänker man "ja men dom här ska jag börja använda". NEJ måste jag försöka säga till mig själv och i stället he bort dom. För svaret är just nej, jag kommer inte att använda dom nå mer. Det är just därför dom har hamnat längst under och inte alls är saknade.

När jag fått mig igenom denna rensning ska jag försöka städa lite och sen renbädda i sängen.
Efter att ha jobbat en natt med en massa renbäddningar i gamlerns sängar blir man sugen på nytt och rent hemma också.
Det är konstigt hur allt känns så mycket jobbigare att utföra hemma. Jag menar bädda sängen hemma är svinjobbigt, stöka ur diskmaskinen är sååå hatat hemma, städa ännu värre ursh, men på jobbet gör jag det bara för att det ska göras. Kan det ha nått med att man får pengar för det på jobbet?

Nej denna garderob kommer inte att rensa sig själv, tillbaka till arbetet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0